Inhouse maatwerk

Als marketing verantwoordelijke heb je een flinke uitdaging om collega's en management het belang van data verrijking in te laten zien en collega's met elkaar te laten samenwerken. Jij weet als geen ander hoe belangrijk het is om meer te weten te komen over jullie klanten zodat zij zich begrepen voelen. Daardoor krijgen jullie namelijk loyale klanten, een hogere NPS score, minder churn en meer omzet. Om dit optimaal voor elkaar te krijgen heb je meestal niet genoeg aan je eigen afdeling en moet je andere afdelingen zoals IT en Klantenservice betrekken.
 
DDMA bespreekt graag met jou alle wensen en doelstellingen en stelt dan een op maat gemaakte cursus samen op basis van het cursusaanbod van de academie. Door de inhouse cursus krijgen marketeers en data analisten veel meer inzicht in elkaars belangen, behoeftes en expertise en leer je samen data effectief te verrijken.
 
Interesse, neem dan contact met ons op.

De DDMA / Data academie heeft inhouse maatwerk geleverd aan:

 inhouse partners

identifactie

blok Analytic

masterclass

data minded

creeer klantgerichte

what the hack

voorspelmodel